måndag, maj 22, 2006

Många tankar idag

Pratade med Tara idag, hon tyckte det var bedrövligt att tjejen uppfört sig så illa. Förmodligen åker hon in på en varning. T lovade också att jag inte behöver ta över tjejen utan vi fixar nån annan som gör helgerna åt oss. Skönt.

Ny karl i krokarna också... har chattat och pratat med S litegrann... ganska söt men väldigt ung. Han är himla ivrig på att vi ska träffas, så vi kanske gör ett försök till helgen. Känns lite halvfel eftersom jag egentligen vill vänta och se vad som händer med M, men han är ju lite lurig... Jag saknar honom om jag inte pratar med honom varje dag (vilket vi ju oftast gör) och det är nåt speciellt med honom som gör att jag inte kan släppa det...

På kvällen ringde pappas fru Ami och berättade att pappa har blivit sämre igen. Det låter som att det inte kommer att gå bra den här gången. Han ligger nersövd på sjukhuset och hans kropp säger ifrån nu. På ett sätt känner jag att det vore skönt för honom att få släppa taget... han har kämpat och varit sjuk så länge. Det är jobbigt att vara så långt bort en sån här dag, men samtidigt hade vi en trevlig stund när vi sågs senast. Ett fint minne, om det nu blir så att jag inte hinner träffa honom igen. Jag har haft många år att ställa in mig på det här... känner mig ganska lugn. Men visst har man mycket tankar som snurrar en sån här kväll.

Inga kommentarer: