måndag, maj 01, 2006

Älskade småttingar!

När jag var inne på jobbet igår fick jag en stor chokladask och ett "lycka till"-kort från de små. Det mesta var det vanliga "hoppas det går bra i nya jobbet" osv, men en av tjejerna hade skrivit så fint... Slet upp kortet inne på McDonalds, stort misstag eftersom jag höll på att börja grina när jag läste hennes kommentar :-(

"Dear Helena, I'm really sorry that you are leaving because I thought that you were a really great manager and person! Thank you for all your help and selling tips! (Sell! Sell! Sell!) I hope you continue being you because you are totally awesome! Good luck in your new job and don't miss me too much. Love L PS. Watch out for mannequins! Ha ha!"

Det där med mannequins syftar på att jag lyckades välta en av skyltdockorna häromdagen när hon tittade på - och nästan slog ihjäl mig på kuppen he he... Kluns som man är.

Inga kommentarer: