söndag, maj 14, 2006

Allmänt kaos

Wow, vilken körig lördag! Tänk er två nybörjare plus en lagom virrig regionschef i en pytteliten butik med ungefär fem miljoner kunder. Ingen vet var nånting finns eller om vi ens har det, och alla kunder ställer frågor om gud vet vad. Ingen av oss visste hur man byter kvittorulle, ingen visste om vi hade några rosetter för presentinslagning, ingen visste om det fanns fler medium-påsar nånstans osv. Det var full fart!! Massor med pengar fick vi ihop, och kul var det. Hann knappt med att käka ens. Tur att Tara var där för att hjälpa till, vi hade aldrig klarat det på två personer. Såvitt jag vet var vi bästa butiken försäljningsmässigt igår, ingen dålig start!

Hade en lång sms-dialog med M på vägen hem. Jag blir inte klok på den mannen. Han textade att jag är en sån underbar vän, att han vill att jag finns där resten av livet som hans kompis. Han har så mycket respekt för mig, jag är en sån god, äkta människa. Samtidigt upprepar han gång på gång hur sexig jag är och att "självklart är jag tänd på dig, du är urläcker" osv. När vi sågs igår tog han varje tillfälle att krama mig, kyssa mig i nacken, lägga armen om min midja... När jag då svarar att det är slöseri att bara vara kompisar när vi nu båda två är förtjusta i varann, kontrar han med att han är livrädd att förlora mig som vän. "Älskare kommer och går, men vänner består", typ. Ööööhhh rätta mig om jag har fel, men mina kompisar brukar inte kyssa mig... Och inte föreslå diverse varianter av horisontella aktiviteter heller. Gud så frustrerande han kan vara! Nån som har nåt förslag vad jag ska göra? Det måste vara nåt i helhetsbilden som jag inte ser...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja karlar förstår man sej aldrig på // ewa

L sa...

Hm, fråga ut honom! Fråga vad han vill egentligen. Och vill du vara mer än en vän kan du ju säga det :). Han borde förstå att du blir lite förvirrad..

Helena sa...

Jo men det har jag ju gjort... och då svarar han att han vill vara min vän för livet. Men allt annat han gör och säger visar på att han vill nåt annat... Knäppa karlar!!