tisdag, maj 02, 2006

Kan inte komma på nån titel

Jag slapp klä upp mig i skoluniform... vi blev några stycken, gick till några pubar först, men jag och Tanya ballade ur när det blev dags för discot he he... Trevligt var det iallafall! Fast dom små tål inte så mycket sprit, jag köpte varsin dubbel drink åt dom och dom blev alldeles vindögda, hi hi!

Har just fått ett text från Tanya om att vår Retail Operations Manager L, som var och hälsade på mig i onsdags, nu är "out of the business" ( betyder normalt att nån slutat hastigt t ex fått sparken...) Vi vet inte än. Känns som att jag och Tanya slutar i rätt tid, innan skeppet sjunker... Struligt har dom det iallafall.

I övrigt så njuter jag av min lediga vecka. Har rensat garderoben och skickat 34 plagg, 5 handväskor, 2 par skor och diverse annat smått och gott till välgörenhet. Hurra, nu kan jag handla mer!! Visst måste man ha några nya outfits när man börjar ett nytt jobb... eller...?

1 kommentar:

Anonym sa...

Nytt jobb är kanske en av de bästa anledningarna man kan ha att fylla på gaderoben. Kör hårt! halkade in här för ett par veckor sedan och fastnade helt, kikar alltid in efter nya inlägg. (tyckte det var på sin plats att äntligen lämna en kommentar, avskyr själv när folk bara tjuvkikar)