onsdag, maj 03, 2006

Där skulle man bo! :-)

You Belong in London

You belong in London, but you belong in many cities... Hong Kong, San Francisco, Sidney. You fit in almost anywhere.
And London is diverse and international enough to satisfy many of your tastes. From curry to Shakespeare, London (almost) has it all!

Jaha ja... vilken överraskning! Men visst stämmer det. Jag trivs jättebra, även om man kan känna sig som en udda person ibland... Ta testet du också, det tar bara nån minut! (Lånade det från Therese som bor i Spanien)

2 kommentarer:

Thérèse sa...

Kul att du norpade testet och skrev på min blogg så jag hittade hit. Trevlig blogg du har , jätterolig att läsa , jag kommer att titta in flera gånger

Anonym sa...

Å nu har jag norpat det i min tur. Borde tydligen flytta till Dublin...