måndag, januari 29, 2007

Inventering

Idag var det dags för min första inventering för TOKO. Och vilken barnlek det var! Snabbt och smidigt jämfört med så många andra jag gjort för andra företag. Jag åkte in nån halvtimme tidigare än vanligt, G kom in extra och hjälpte mig och vi hade räknat färdigt vid tresnåret. Wow. Sen gick jag och satte mig på ett kafé för att få ordning på siffrorna och föra över resultatet på rätt lista (såna där moderna saker som datorer har vi inte på jobbet). Kafé eftersom jag faktiskt inte har nåt kontor i min lilla guldfiskskål till butik. Fast det är ju ganska trevligt egentligen... iallafall nu när det inte är julrusch och man kan hitta ett ledigt bord!

Får fortsätta imorrn eftersom det är lite kvar att räkna ihop och föra över. Tänkte ta med mig pappersarbetet hem, men min måndagstjej ML övertygade mig att jag borde ha en ledig kväll. Okay då. Får bli kafébesök imorrn igen. Livet är hårt.

Inga kommentarer: