söndag, december 11, 2011

Lucka nummer 11

Det här har varit en riktigt händelselös dag! Efter en lat morgon tvättade vi lite och bytte lakan. Sen släpade vi oss ut i bilen för att tanka efter gårdagens långtur, och så blev det en snabb runda till mataffären också. Sedan latade vi oss igen. Petade ihop lite playlists på iTunes, kollade ett par program vi hade spelat in, slöade i soffan. Gött. Nästa helg blir det full fart så det var skönt att ta det lite lugnt...

Nu är jag "tillbaka på jobbet" framför datorn. Helgens eBay-försäljning ska packas och förberedas för postning. Har lite nya örhängen som jag ska ta foton på, redigera, ladda upp och sedan lista på eBay och i webshopen. En ganska lugn och fridfull arbetskväll.

Dagens adventskalender bjuder på en lite udda julsång, den här gången med Jona Lewie. Mycket populär här i England sedan länge, men jag kan inte minnas att jag nånsin hörde den innan jag flyttade hit!

Inga kommentarer: