fredag, april 07, 2006

Uppsägning

Då var det klart! Känns lite vingligt, men jag är säker på att jag gör rätt. Personalen tog det bra, de förstod mig och önskade mig lycka till. Men samtidigt blev det en hel del "vad blir det av oss nu då?"

Heidi ringde så småningom efter mina kontaktförsök, och jag berättade att jag fått nytt jobb. "Oh... oh no" blev svaret. Fast inte fick jag ta ut semestern som del av uppsägningen, nix pix. Den får jag betalt för istället. De blir väl stressade nu och försöker hålla kvar mig så länge som möjligt så de kan hitta nån ny. Jag föreslog att de skulle överväga Tanya (min fd assistant manager) - hon skulle klara det fint nu när det är färre avdelningar och personal att sköta.

På kvällen skulle jag träffa M på Lakeside, var det tänkt - men vi var båda så slut att det inte blev nåt. Är sugen på att träffa honom, han är kul och intressant... men lite tveksam innan jag vet vad som händer med B.

Inga kommentarer: