torsdag, april 06, 2006

Tjoho!

Jag fick jobbet!! :-) Tara ringde vid lunchtid och erbjöd mig tjänsten, jättekul! Vi "förhandlade" lite om lönen och det slutade på £1000 mer per år än vad jag har nu + bonus. Det blir en dryg tusenlapp mer i månaden, vilket ju täcker resekostnaden ganska precis. Jag var ju inte ute efter nån saftig löneförhöjning, som sagt... Vill bara ha ett jobb som jag trivs med, på ett företag som jag tror på.

Känns jättebra! Fast nu kommer det svåra - att säga upp mig, och sen berätta för personalen att jag slutar om några veckor...

1 kommentar:

Anonym sa...

Råkade bara surfa förbi (utan att jag känner dej alls) och det va upplivande att läsa lite om good ole England ;-) Har nog en del gemensamt du å jag... Kommer tillbaks å smygläser *S*

Grattis till nya jobbet!