måndag, april 10, 2006

Kyckling och snö

Söndag!!! Lång skön ledig dag, behövde det verkligen... Chattade lite med B och med M under dagen. B verkade väldigt upptagen, tror han har för mycket omkring sig just nu för att vi ska kunna utveckla nåt. Känns lite trist men jag hatar att pusha nån för att vi ska kunna träffas.

M ringde senare och ville att vi skulle ses så jag slog till. Åkte över till Essex på kvällen och vi hade ett långt snack över kyckling på Nandos, mmmmm. När dom stängde var det ganska sent och svinkallt ute, vi hade tänkt ta en promenad men det blev en biltur istället. Lite tonårshångel i bilen, he he. Kanske för tidigt men vi har snackat så mycket så det kändes inte som första gången vi sågs. Oh well, man är väl inte för gammal för dumheter än? Han är nog inte så seriös men han gör mig på gott humör - skickar fåniga text när jag går och surar på jobbet t ex.

Åkte hem vid midnatt och helt plötsligt befinner jag mig mitt i en jäkla snöstorm. I England, i april??? Det vräkte ner och var ganska läskigt att köra på motorvägen eftersom de engelska bilförarna inte har en aning om hur dom ska bete sig i sånt väder. Nåja, hem kom jag så småningom iallafall... fast det tog ett tag.

Inga kommentarer: