fredag, april 14, 2006

Äggstra trött idag

Var på jobbet tio i åtta igår morse, gick hem kvart i sju på kvällen. Puh. Var så slut att jag slocknade på soffan vid tiosnåret, med TVn på och inloggad på msn på datorn. Nåja, det var ju inte direkt första gången det hände heller... M hade försökt chatta med mig vid midnatt nån gång men det hade jag ju inte märkt. Oops. Oh well, han textade imorse så han var ju inte sur iallafall he he.

Förhoppningsvis blir det nya jobbet inte lika slitigt, för så här tycker jag inte att man ska behöva må. Och om man nu har det så här körigt vore det ju trevligt med en klapp på axeln då och då. Heidi har inte ens ringt mig på hela veckan, fast jag försökt få tag på henne. Vet fortfarande inte när jag kan sluta, eftersom jag har komptid att ta ut. Officiella datumet är 4 maj, men jag hade hoppats att jag skulle kunna gå runt den första...

Så får man väl passa på att önska alla en GLAD PÅSK!!

Inga kommentarer: