torsdag, april 27, 2006

Leaving do

På söndag är de tänkt att jag ska ha min "leaving do" dvs när man går ut och festar för att nån slutar. Överlät till småttingarna att bestämma vart vi skulle gå. Big mistake! Hade väl hoppats på nån mysig pub eller kanske Nandos. Men nej, det blir Skool Disco på en av nattklubbarna... Skool Disco (jo det stavas så) är en slags nostalgitripp när man ska dyka upp iförd sin gamla skoluniform - eller iallafall vit skjorta och slips. Helst ska man ha råttsvansar och minikjol också. De spelar gamla godingar på discot hela kvällen.

Hmmmmm... riktigt så nostalgiska som att gå tillbaks till 80-talet lär de väl inte vara, eftersom merparten av klientelen gick ur skolan för typ 4 år sedan... Tanya ska eventuellt med. Tur det, så det blir nån mer över 20 iallafall!

Och var i helskotta ska jag få tag i en slips??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hammersmith eller? Hade nog föredragit en pub jag åxå... Eller kanske Walkabout - gillar Aussies *S*

Helena sa...

Nja det ser ut som att det blir lokalt i Croydon... några av dom jobbar ju på måndan också! Walkabout...hmmm du skulle gilla att bo här eftersom jag har en Walkabout pub ca 3 minuters promenad hemifrån :-) Väldigt populärt och ganska stökigt på en lördagskväll!