onsdag, april 05, 2006

En lång dag

Då var sista intervjun avklarad. Huvudkontoret låg i ett vanligt bostadshus, leksaker och röra på nedervåningen och kontor på övervåningen. Udda men charmigt! Träffade Tara igen, och Julia - en av ägarna. Det blev en halvtimmes snack ungefär. Lättsam stämning, dom verkar väldigt trevliga allihop. Riktigt sugen på att få det! Tara gillar mig, det märkte jag. De ska "få ihop det" och höra av sig innan slutet på veckan.

Åkte in till London efteråt, planen var att äta lunch med B men han hade fått fullbokat med massagekunder så vi kom överens om att han skulle texta mig när han hade tid för en fika. Så jag strosade fram och tillbaka på Oxford Street bl a... och strosade... och strosade... och sen strosade jag lite till. Köpte ett par böcker, underkläder, nån slags hårklet "Curl Cream" från en T&G salong, kollade efter vårjacka... Pust. Så småningom framåt halv sju kom B loss och vi tog en snabb fika på en uteservering (jodå, det är lite varmare här än hemma!) Han måste sticka tillbaks till jobbet och bad mig vänta eftersom han kanske kunde komma loss tidigare. Men efter nån timme började affärerna stänga och jag gav upp. Han hade fått två kunder till...

Kom hem efter nio, helt slut - ont i fötterna, ont i axeln efter att ha släpat runt tung väska hela dan. Men en intressant dag blev det ju!

Inga kommentarer: