tisdag, april 04, 2006

Stängningsdags

Idag var det körigt värre på jobbet, men jag sålde så det visslade! Kunderna fick fnatt efter att vi stängt klockan sex och köpte i rask takt en läderjacka, en trenchcoat och en kostym. Mycket pengar, mums... Men hur kommer det sig att de inte kan bestämma sig FÖRE stängningsdags??

Tara ringde idag och bjöd in mig på (förhoppningsvis) sista intervjun imorrn. Klockan 11 ska jag vara där. Vårvädret börjar smyga sig fram så eventuellt går det bra med bara topp och kavaj. Hoppas det eftersom jag inte har nån prydlig vårjacka för tillfället!

Chattade med B igår kväll... om det går att få ihop det med tiderna så ska vi ses igen imorrn. Mmmmmmm... Fast jag har ju lovat M att vi skulle ses på Lakeside imorrn kväll. Oops. Ja ja, först till kvarn och så vidare. Vill hellre träffa B om det går.

Inga kommentarer: