måndag, juli 31, 2006

Myspys

Mmmmmm ännu en mysig kväll blev det. Vi satt i trädgården och drack te... och han rökte en enorm cigarr (hans lilla last... lite ovanligt kanske, men jag gillar grabbar som är lite udda) Pratade om livet, universum och allting. Sen satt vi mest i tv-soffan och mös. Åh vad det är gott att bara få krama på nån ibland! Efter att han åkt hem fortsatte han att texta mig ända till halv två-tiden, så jag är rätt seg idag! Oh well, det var det värt.

Idag fortsatte vi textandet på lunchen... han föreslog att han skulle komma över imorrn kväll, så kunde vi tillbringa min lediga onsdag tillsammans. Men sen kom han på att han skulle ut på kvällen på nån universitetsåterföreningsgrej och då blev han lite bekymrad att jag skulle se honom full... han dricker inte så ofta och tyckte det skulle ge fel intryck om jag såg honom festa flera dar i samma vecka. Yeah right - precis som om man aldrig sett DET förut! Herregud... jag har åkt och hämtat drängfulla karlar ute i bushen efter diverse fester... fått tonvis med sluddriga telefonsamtal klockan tre på natten... haft dom ringandes på min dörr efter att de har ramlat ner i ett vattenfyllt dike utanför mitt hus... hjälpt dom av med kläderna när dom var för dragna för att ens klara av att knäppa upp en skjorta... osv osv. Visserligen var det väl ett tag sen - när jag var yngre och naivare, men ändå... Så jag tycker inte det är nån big deal, ha ha! Men visst är det trevligt med nån som bryr sig om vad jag tycker och tänker om honom.

Inga kommentarer: