onsdag, juli 05, 2006

Grattis bloggen!

Min lilla blogg fyller 1 år idag! :-) Visst katten var det väl bara några veckor sen jag skrev det första inlägget...? Tiden flyger... Mycket har hänt det senaste året. Mest bra, men en del tuffa saker också. Ska bli intressant att se var jag är och vad jag gör om ytterligare ett år, saker och ting ändras fort ibland utan att man planerar det.

Lämpligt med en ledig dag :-) Ska som vanligt till Lakeside och träffa M. Var två veckor sen sist och jag saknar honom, även om vi pratas vid i stort sett varje dag. Han har sedan vi sågs slutat på jobb nr 1, fått jobb nr 2, blivit erbjuden jobb nr 3, slutat jobb nr 2, fått bättre erbjudande från jobb nr 2, gått tillbaka till jobb nr 2, fått bättre erbjudande från jobb nr 3 och nu slutat jobb nr 2 för att börja jobb nr 3. Jag bara garvar åt honom, hoppjerkan... Men sånt där händer väl bara kaxiga grabbar? Har svårt att tänka mig att en tjej skulle få så mycket serverat på silverfat i den här branschen.

Firar födelsedagen med en riktig sommarbild från huset i Vålberg. Stor kram till alla er som tittar in och läser då och då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man får gratulera!