måndag, juli 17, 2006

Pinsamt glest mellan bloggposterna

Nu har jag varit usel på att uppdatera bloggen igen... fy skäms på mig!! Dagarna har liksom bara rullat på och jag har varit seg på kvällarna.

Vad har hänt då? Hmmmm ja inte sådär vansinnigt mycket.

M börjar sitt nya jobb som kundservicechef på en resebyrå imorrn, förhoppningsvis blir han kvar ett tag! Vi sågs i onsdags som vanligt, den här gången i Romford... sen lunch eller om det nu var en tidig middag, och ett långt snack om karriärer och annat. Blir smått tokig av att träffa honom gång på gång - spänningen är där mellan oss men inget händer.

Hade bilen inlämnad på "MOT" (besiktning) och det blev inte så billigt eftersom jag körde en full service samtidigt och de också var tvungna att fixa fläktsystemet. Men i stort var bilen i gott skick, skönt! Här är det smidigare att besiktiga än i Sverige - du lämnar in den på en verkstad, de besiktigar och åtgärdar på en gång. Så ingen ombesiktning och sånt trams. Klappat och klart på en dag.

Jobbet rullar på, trivs fortfarande väldigt bra även om det är ruskigt varmt i butiken just nu... Vi tar hyfsat med pengar och regionschefen T verkar vara nöjd med min insats. Så jag kanske får stanna även efter provanställningen, ha ha ha! Semestern är nu bokad till mitten september. Det blev lite avigt eftersom jag tänkte ta en sen semester i slutet augusti och TOKO sen bestämde sig för att ha sommarrea just de veckorna! Så därför blev det ännu senare, men det gör inte så mycket. Dessutom kommer Anna hit de första dagarna av ledigheten, och det ska bli skitkul... en riktig tjejhelg. Det tror jag vi båda behöver.

Hade en date förra lördagen med en ung kille (igen! fy skäms på mig) men jag tror jag skrämde bort pojkstackarn framåt kvällen, he he he... Har några andra som jagar mig just nu, men känner mig lite blasé för tillfället och orkar inte engagera mig. De är bara ute efter en sak ändå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja så skulle vi ha i sverige också .
kram