fredag, augusti 04, 2006

Skit också

Nu. Ger. Jag. Upp. Nu skiter jag i allt vad karlar heter. Har ingen lust att hålla på och tramsa runt när det aldrig blir nåt vettigt av det!

Ingen ide att ens försöka förklara de senaste dagarna... kan säga så mycket som att det fortsatte efter helgen på ett toppenvis men slutade med misär... och det var faktiskt inte mitt fel. Och nu är jag trött på det. Har inte energi nog för alla humörsvängningar. Superglad - nertagen på jorden - deppig - upp igen - försiktigt optimistisk - superglad - krasch - jättenere - okay igen - lite positiv - trånande - magplask - deppigare än innan - osv osv... Om ni ser mig svamla om nån idiot... f'låt karl.. här på bloggen, ge mig en örfil please!

"Genom tid och rum
söker vi oss dit ingen annan vågat gå
Och en del når till himmelen
det finns dom som aldrig kommer ända fram
Ja det kommer nog alltid vara så..."

Joakim Niels

Inga kommentarer: