fredag, augusti 18, 2006

We love Pete

Då var vinnaren i Big Brother 7 utsedd, och som alla förutspådde blev det Pete som vann. Vilken kille! Man kan inte låta bli att älska honom. Komplett galen. Han lider av Tourettes syndrom vilket får honom att rycka, sprattla, svära hej vilt, vissla, jama...

Normalt brukar jag inte kolla BB så värst mycket, men den här gången har jag hängt med lite grann, mest på grund av Pete. Enormt underhållande, och dessutom har han nog gjort en hel del för att avdramatisera problemet med Tourettes.



Bilden lånade jag från Channel 4 För er som undrar så kan jag närmast likna Pete vid allas vår Per-Torsten Fladderström... fast på speed... och gånger 3...

3 kommentarer:

Knaster sa...

Synd bara att han har en sån förbannat dålig smak vad det gäller flickvän. Jag skulle betala för att få slå in tänderna på Nikki. ;)

Helena sa...

Jag håller i henne medan du nitar henne, ha ha ha! Hon är faktiskt ganska underhållande, men blotta tanken att behöva umgås med en sån person mer än 10 minuter ger mig magknip. Huga.

Anonym sa...

Nej men tjejer vad sager ni! :-) Nikki ar ju hur sot som helst! Pa avstand forvisso....!

Jag tror dock att nagot ar fel med henne. Jag menar, VEM beter sig som hon gor pa fullaste allvar, utan att skammas?!