fredag, mars 09, 2007

Minsann

Då har det redan gått en vecka sen jag bestämde mig för att skippa kött i en vecka. Och det gick ju bra! Har faktiskt inte saknat det alls. Idag blev lunchen tonfisk- och cheddarmacka från Boots, minimorötter och magra ostsnacks. Middagen blev en sallad på tomat, gurka, paprika, grönsallad, fetaost och några underliga "cuttlefish balls" (ungefär som svenska fiskbullar fast med mera tuggmotsånd) som jag hittade i kinesaffären. Inte dumt! Bra mår jag. Så jag kör nog på ett tag till...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Efter mycket om och men så har jag fått ihop utmaningen så nu ligger den ute. Är lite avundsjuk för att du har Boots till hands hela tiden, mina Lemsip börjar ta slut =/.

Helena sa...

Heja Petra! Roliga grejer var det också... :-)

Lemsip ja, dom är faktiskt kanon! Om du mailar mig din adress och vilken sort du vill ha så kan jag skicka lite...