söndag, december 10, 2006

Gåshud

Måste erkänna att det var lite speciellt att se webb-tv från uppskjutningen av Discovery. En svensk - i rymden. Wow. Undrar hur det känns att sitta däruppe. Härnere räcker det att tänka på det för att man ska få gåshud. Heja Fuglesang!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Blir ingen ledig dag idag, eftersom M fortfarande är dålig. Så det är bara till att ge sig iväg och jobba igen. Så är det att vara chef... alltid den som får ta stöten. Fast å andra sidan betalar de mig ju ganska bra för att ta stötarna. Och jag tänker inte lämna mina småttingar i sticket. Men nog hade jag behövt vara ledig idag... Jobba 6 dar i sträck under julruschen är ingen höjdare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du får vila ut med mig när jag kommer till UK ;-)

Helena sa...

Om du med vila ut menar ett antal pints på puben så är jag med på noterna! :-)

Anonym sa...

Ja precis ;-)

Anonym sa...

Vad har hänt gumman? Svimmat av i julrushen?