tisdag, mars 14, 2006

Wine and dine

Hade en supertrevlig eftermiddag/kväll i söndags när B kom över till mig. Jag hade varit ute och handlat råvaror på dan, och han fixade en fullkomligt fenomenal middag... Gryta med kyckling, tomat, prosciuttoskinka, bacon, vin och vitlök i mängd, till det pasta och en sallad på avocado, gurka, feta och oliver. Mums!! Vi lyckades med konsstycket att bli på snusen redan innan maten... på nåt mystiskt sätt försvann det fyra vinflaskor under kvällens gång he he. Mysigt! Lite romantik blev det väl också men på det hela taget ganska oskyldigt. Han är himla gullig iallafall...

Idag har jag fått bilen fixad - bärgning till verkstan, punka, ny elektrisk backspegel och nytt batteri. Gick på ungefär 3.000 spänn men nu ska den väl hålla ett tag till. I och med att jag promenerar till jobbet blir det inte att jag använder den lika mycket som förut. Men det ska bli skönt att kunna åka och handla ordentligt igen!

Inga kommentarer: