lördag, mars 11, 2006

Upp i sadeln igen

Har haft några sköna lediga dagar, slappning i överflöd. Igår var jag på date igen, lika bra att ge sig in i det hela innan man tappar sugen. Skulle egentligen till Romford och träffa en kille där, men han blev sjuk så vi fick ställa in.

Så jag textade en annan grabb jag chattat med litegrann och talade om att jag var uttråkad, och han föreslog att jag skulle komma in till London på en öl. Och det gjorde jag. Hade väldigt trevligt, faktiskt! B kommer från Sydafrika (han är vit), har bott här i England ungefär lika länge som jag. Jobbar med allt möjligt intressant, bl a massage, regissera film och DJ. Spännande med människor som har lite annorlunda jobb eller inställning till livet. Ni känner ju mig, jag faller aldrig för medel-Svenssons...

Vi drack öl och gick till en kinakrog och satt där och snackade i flera timmar. Skönt att det finns nya människor att lära känna, har ingen lust att sitta hemma och sura för att Andy inte är här! Planen är att han ska komma ut till mig imorrn och laga middag, tydligen är han halft-om-halft kock också.

På måndag får jag nog ta tag i det där med bilen, nu har den fått punka också... Kanske är det bara att den stått några veckor så luften gått ur *suck*

Inga kommentarer: