torsdag, mars 02, 2006

Så får dom väl inte göra...!

Rykten har spridit sig på jobbet - ingen kunde få tag på min förra regionschef Gerry. Driftiga Helena snokade runt lite och fick informationen från lönekontoret att "vi har inga detaljer men Gerry jobbar inte längre för företaget". Underförstått, hon har fått sparken. Fick det bekräftat av Eleanor, den enda jag litar på någotsånär i Mexx nu.

Vet inte vad som har hänt eller varför hon fick gå, men nu känns det verkligen som om jag inte har nån att vända mig till. Väldigt obehagligt.

Ska ha min "appraisal" (utvecklingssamtal) med Nessa imorrn och det ser jag verkligen inte fram emot. Sitter här och försöka betygssätta mig själv på en skala från 1 till 4. Ingen större vits eftersom hon kommer att klanka på alltihop ändå.

Inga kommentarer: