onsdag, mars 08, 2006

En ledig vecka

Mmmmmmm... gud så skönt att vara ledig. Det blir ingen hemresa till Sverige, det är för mycket som strulat och med den snö och kyla ni har nu kändes det lite farligt att ge sig ut och vrålköra. Särskilt som jag inte är så van vid snö och högertrafik nuförtiden. Man har väl blivit feg med åren *suck* Försöker komma lite senare fram på våren istället, kanske tajmar in det med mammas födelsedag i början på maj.

Så istället blir det några lediga dagar här hemma, ska passa på att bara vila upp mig efter de senaste månadernas stress och motgångar. Igår satt jag inne och ugglade hela dagen (får väl skylla på att det regnade litegrann), chattade en massa på nätet och insåg att det faktiskt finns massor med trevliga (och snygga!) karlar därute. Andy kan ta sig i brasan. Ska se om jag kan få till en dejt eller två, behöver pigga upp mig lite.

Dagen Englands-trivia: Det finns 275 stationer i Londons tunnelbana.

Inga kommentarer: