lördag, september 03, 2005

Helena är en stygg flicka

...fast nåt tokigt måste man ju hitta på ibland! Har inte hört av Damon på ett par veckor och har väl mer eller mindre gett upp, så jag bestämde mig för att ge mig ut och ha lite kul... Så jag bokade raskt in en full datinghelg - hade en igår, och har en ikväll! Oops.

Igår gav jag mig in till West End i London och mötte upp med biblotekarien Paul. Vi gick på pub och sen till Wagamama, som är en restaurant med "fusion food" dvs en blandning av wok, thai, skaldjur, soppor och lite annat smått och gott. Man sitter vid långbord, äter med pinnar och det är tämligen opretentiöst och mysigt. Det var trevligt och han verkar schysst, men jag kände inte riktigt att det klickade. Han är lite för försiktig och självisk för mig. Men som kompis är han helt okay.

Måste erkänna att jag var lite bakis på jobbet idag (fast vi kan låtsas att det bara var trötthet). Oh well!

Ikväll ska jag träffa IT-killen Andy, som ska komma hit till Croydon. Blir intressant! Tror att han är mer min typ...

Inga kommentarer: