söndag, september 04, 2005

Jag är för gammal för sånt här...

...för att gå ut två kvällar i rad, alltså! Pust. Idag blir det inte mycket gjort.

Hade görtrevligt igår! Mötte Andy vid stationen vid åttatiden, och vi tog en första öl på en pub innan vi letade upp en mexikansk restaurant i närheten. Riktigt kitschigt, vi lyckades undvika sombreros vilket dom flesta av gästerna hade blivit påtvingade av personalen, he he. Men ett mysigt ställe och maten var kanon. Vi beställde en 6-7 smårätter, tapas, och provade oss igenom alltihop. Nachos med salsa, guacamole, kycklingspett, potatisklyftor, fyllda tacos mm, nersköljt med en massa mexikanskt öl. Mums! Sedan blev det en pub till (innan dom kastade ut oss vid 11) och en nattklubb (innan dom kastade ut oss vid 2).

Andy är jättetrevlig - smart, rolig och belevad. Vi hade verkligen kul ihop, pratade oavbrutet hela kvällen. Han är lite äldre än dom killar jag normalt faller för (42), men han fick mig att må bra. Han skickade ett text på vägen hem där han sa att jag var "a fun, intelligent and gorgeous woman" Det kan jag väl leva med... ;-) Han har precis ringt och föreslagit att vi ska ses på onsdag igen. Det nappade jag på, förstås. Man får passa på att ha kul när man kan...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande...i möra

Anonym sa...

Nej..säg inte att du ska bli en patetisk kärring som jagar lammkött..buuuuuuuu....