söndag, april 29, 2007

Tvillingsjälar?

Häromdagen åt jag lunch med en kille som jag snackat med på nätet ett tag. Bara som kompisar först. Sakta men säkert har vi upptäckt att vi tycker lika om nästan allting, och vi kommer himla bra överens! Lunchen gick jättebra, och vi bestämde att vi skulle gå ut igår kväll.

På förmiddan igår textade han och frågade om jag möjligtvis var ledig på lunchen? Jodå, visst... Så han kom över till Kingston och vi käkade ihop... sen textade han på eftermiddan och frågade om jag ville ha skjuts hem... och det var ju inte så dumt! Min personal tyckte att alltihop var väldigt underhållande... fick en hel del gliringar under dagen.

Vi gick på mexikansk restaurant på kvällen, och satt och pladdrade så länge att vi till slut upptäckte att vi var de enda gästerna kvar och att hela personalen stod och väntade på att vi skulle gå! Sen stod vi på gatan utanför mitt hus och snackade till halv två, medan vi klappade grannens katt.

Har nog aldrig träffat nån som varit så lik mig själv i så många avseenden! Tiden bara flyger när vi sitter och snackar... Han är inte min typ egentligen, men jäklar vad trevlig. Vad månde bliva?

Inga kommentarer: