fredag, april 13, 2007

Hemlighetsfull

Hoppsan, helt plötsligt var Bloggersidan på svenska! Inte har jag ändrat det, men det var väl trevligt antar jag... hmm ibland är det faktiskt enklare med engelska än med svenska.

Har haft en trevlig om än något händelselös påsk, men avslappnat och skönt var det ju. Jobbet flyter på, och jag fick ett par extradagar ledigt.

Igår var jag iväg och gjorde något ganska annorlunda med någon som är vääääldigt trevlig. Mer än så kan jag tyvärr inte säga just nu, eftersom det är en hemlis än så länge och eftersom min kära mor läser den här bloggen. Jag berättar mer i mitten på maj eller så.

En halvhemlis till idag... en ny roll inom företaget annonserades ut idag. Jag söker. Vi får se vad som händer. Går det så går det. Går det så vore det kanon.

Ett sånt jäkla inlägg. Totalt intetsägande. Jag ber om ursäkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohhh, spannande med hemlisar, och lycka till med ansokningen!! Keep us posted darling!