tisdag, april 03, 2007

And the winner is... ALL of us!

Så fick jag då äntligen pappret vi väntat på. Lönerna för nästa år. Öppnade med lätt svettiga handflator...

YES!!! Vi fick löneförhöjning allihopa! Alla mina småttingar - unga som gamla - fick lite extra, precis de nivåerna som jag föreslagit.

Och jag fick ett riktigt fint lyft. Som jag hade hopppats. Och så hade dom skrivit en kommentar nedanför... "Helena - inte riktigt så mycket som vi skulle VILJA betala dig, men betydligt mer än standardhöjningen på 3%! Hoppas det är okay?" Sååå gulligt och personligt. Den kommentaren gjorde mig nästan gladare än själva löneförhöjningen...

Det är inte dumt att känna sig uppskattad ibland.

1 kommentar:

Tecken: glad sa...

Grattis! Alltid kul med löneförhöjning och att känna sig lite uppskattad!