torsdag, februari 08, 2007

Laptop

Det här blir nog den sista blogposten på min gamla kära laptop. Har med nöd och näppe lyckats kicka igång den för några minuters surfande, men den håller på att ge upp helt. Så idag fick jag knalla ut och införskaffa en ny. Det sved ordentligt på kreditkortet, men vad gör man?? Kan inte vara utan dator... huga... bara tanken får mig att kallsvettas!

Så nu blir det ett jäkla sjå att ladda hem alla program, tanka över favoriter, hämta hem dokument och bilder osv... nu vet jag vad jag ska ägna min lediga helg åt!

Har precis hört på tv-nyheterna att Anna Nicole Smith har dött. Så tragiskt, så onödigt. Var hon nånsin lycklig? Vila i frid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag inte misstänkte att du är en sån busy tjej skulle jag skicka dej till Pure på Olympia på söndag, måndag eller tisdag i mitt ställe eftersom jag inte har möjlighet att åka till London nu *buhu* Skulle väl vara trevligt?

Helena sa...

Aawwww vad synd, kan du inte åka?