söndag, juni 11, 2006

En officer fast inte så mycket gentleman

Mmmmmmmm ny dejt i fredags kväll, den här gången en väldigt snygg och hunkig f.d. militär numera polisman... Han var i närheten och frågade om jag hade lust att möta upp på puben. Några öl på nattklubbsbakgård och grovhångel på trottoaren utanför mitt hus gjorde det till en väldigt trevlig om än något oväntad utekväll! Grovhångel - jo, det får man nog kalla det eftersom han kommenterade att vi förmodligen skulle bli arresterade om polisen hade kommit förbi *okynnigt flin* Var och hur kvällen avslutades tänker jag inte berätta på min familjevänliga blogg...

Ja ja, var förmodligen en "one-off" men det var ju lite trevligt iallafall... Man lever bara en gång och jag kan ju alltid skylla på värmeslag eller nåt.

Inga kommentarer: