söndag, juli 17, 2005

Tonårsdröm!

Idag söndag har jag varit på Dagenham Town Show. Låter inte så märkvärdigt kanske, men det är ganska kul! Bergochdalbanor, marknadsstånd, uppvisningar och spelningar. Jag och min kompis Gary, som båda är hängivna fans av 80-talsmusik, gick dit framförallt för att se Go West spela. När jag var i övre tonåren var dom en av mina stora idoler, och det är skitkul att äntligen se dom spela live!

Stort trauma på 80-talet, när dom spelade i Stockholm och jag försökte få med Pia dit... men hon hade psykologiprov dan därpå och ville stanna hemma och plugga... Så äntligen har en tonårsdröm gått i uppfyllelse!! (fast jag såg dom för två år sen med Paul Young, så det var lite deja vu idag)

Ni kommer väl ihåg Go West?? Call me, We Close our Eyes, King of Wishful Thinking etc etc...

Lite käckt: de hade en liten avspärrad yta precis framför scenen, där barnfamiljer, handikappade etc kunde hålla till utan att bli mosade. Vi stod precis bakom avspärrningen och hade perfekt sikt :-)

Syndade med en stor kladdig varmkorv med bröd, he he. Har gått ner 5 kilo på 4 veckor och känner mig skitduktig!

Här är ett foto jag tog under kvällens gång (klicka på bilden så får du en förstoring):

1 kommentar:

Anonym sa...

Coolt! Tänkte faktiskt själv att jag skulle starta en blog om mitt coola liv i Skoghall. Alla fester och alla brudar och så. Fast kanske inte. :-)

/Magnus