söndag, juli 10, 2005

Greenwich Park

Idag blev det körigt värre! Hade långtråkigt igår kväll, så jag ringde Jem och bjöd över honom hit ikväll för att kolla nya lägenheten. Och så idag satt jag och chattade som vanligt, när en av mina "nätgrabbar", Joe, föreslog en promenad i Greenwich Park. Det är varmt och soligt och jag var sugen på att hitta på nåt, så jag tackade ja. Slängde mig in i duschen, kastade mig iväg till tågstationen och så var det bara att försöka hitta till Greenwich från Croydon via London Bridge. Puh. Trevligt var det! Alltid kul att träffa nån för första gången, och vi hade en mysig stund sittandes i en grässlänt i parken, drack öl och tölade om allt möjligt.

Sen fick jag rusa iväg, kubba från tåget hem och städa undan det värsta innan Jem ringde på. Vi satt i trädgården och drack saft (präktigt va!) och pratade tills det blev mörkt. Han var imponerad av att jag fått mer ordning i min lägenhet efter två månader än han har fått i sitt hus efter fyra år. Ha ha ha, tjejer klara allt!

1 kommentar:

Anonym sa...

OBS! De fina små blomstren nedföstes i jorden av ett stycke man!!