söndag, juli 31, 2005

Date igen

Äntligen ledig! Jobbade igår, körigt värre eftersom jag bara hade några få personal inne - men vi lyckades ändå sluta veckan med 29% plusresultat. Bonus igen, gött!

Och äntligen date med Damon igen. :-) Han kom över igår kväll och vi åt middag på en italiensk restaurant. Trevligt ställe och supergod pasta! Och Damon är hur mysig som helst... känns som om vi har känt varann i evigheter. Idag har vi slappat, knallat runt hand i hand i Croydon, shoppat lite, fikat, kollat in Mexx osv. Sa hej till några i personalen också, så nu skvallras det väl tänker jag! Sen på eftermiddan städade jag åt Snoddas, och Damon tog med honom hem för att se efter honom när jag är i Sverige. Så mina två favoritgrabbar stack på samma gång *suck* Känns lite tomt helt plötsligt... Tur att mamma kommer på tisdag!

En bild på Damon i min trädgård, tagen tidigare idag. (Klicka på fotot för större bild) Tror det var nån James Bond-grej på gång med ögonbrynet där, he he

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det inte Torgny Mogrens bror du dejtar denne Damon