lördag, februari 14, 2009

Det blev en dag på stranden

Vi är i Devon över helgen, dels för att få en liten minisemester men också för att hälsa på Andys familj. Och så för att fira att jag har en ledig lördag för en gångs skull!

I förmiddags muttrade han nåt om att "ta med Helena ut en sväng" och jag tänkte förstås att det var för att gå till posten med ett paket som vi behövde skicka. Vi gick till posten, och köpte en tidning och en lottokupong. Sedan klättrade vi över kullerstensåsen ner till den genomblöta sanden, och traskade sakta längs med vattnet. Regnet hängde i luften, vinden röt men det var ändå ganska varmt. Vågorna slog in över stranden, och några hundar lekte lyckligt i vattenbrynet.

Precis där friade han. Och precis där sa jag ja.
.

5 kommentarer:

Bantartant sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS
Så romantiskt!!!
Jag fick riktigt tårar i ögonen när jag läste det!!!

När blir detta stora???

KRAM

Anonym sa...

Åh :) grattis grattis grattis :)

Anonym sa...

Grattis, och varma lyckönskningar.

Anonym sa...

Grattis, och varma lyckönskningar.

bimi sa...

Grattis va underbart!!!
Jag har hittat din blogg av en slump.

Kram Britt-Inger