måndag, oktober 09, 2006

Det mår man gott av!

Idag fick jag fint beröm från en av ägarna av firman jag jobbar för. Hennes väninna hade varit inne i min butik och handlat (utan att ge sig tillkänna som bekant till ägaren) och hade blivit hemskt imponerad av den charm och utmärkta service hon blivit bemött med. Och hon beskrev mig till utseendet som den som hjälpt henne. Kul!! Jag var "lovely and absolutely charming"... Sånt gör gott att höra. Och det skadar ju inte att ägarna får veta det heller :-)

I övrigt så är det väl sådär. Har inte haft kontakt med Mark sen i onsdags. Han har ingen vanlig telefon, och har fortfarande inte hittat laddaren till sin mobil. Och hans dator krånglar också. Suck. Hoppas allt är okay och att det bara är att han är lite allmänt oorganiserad...

Och dessutom har jag en envis hackig hosta som inte har gett sig på över en månad. Och nu har jag fått ont i halsen också. Verkar som om det cirkulerar en del halsfluss i krokarna. Men det har jag fan inte tid med just nu.