fredag, september 29, 2006

Fredag kväll

Ingen nyckel än från "pet sittern"... börjar bli redigt trött på henne. Hon vet ju inte att jag bytt lås så jag kräver fortfarande att få tillbaks den gamla. Mest för att det är intressant att se vad som händer...

Ikväll har jag varit ute med min personal och firat min heltidare G som just fyllt 60 (!). Gick på Old Orleans, en restaurantkedja som serverar cajun-mat. Mums. Trevligt var det. Det måste vi göra om.

Nu är det packa som gäller, för jag har för en gångs skull helgen ledig (efter att ha fifflat med schemat och deltidarna litegrann he he) och ska åka med pubsoffemannen och hans kompis till Derby, där kompisens son bor. Ska bli kul. Vet inte riktigt vad vi ska göra - jag bara hänger på - men det blir väl middag och en massa öl på pubar och sånt. Och en natt på hotell är ju aldrig fel heller...

1 kommentar:

Bantartant sa...

Kul, Derby är ett av de få ställen i UK som jag "bott på". Eller i alla fall i utkanten av stan.