tisdag, augusti 23, 2005

Lemmy rules

Jag har fortfarande inte fått tillbaka tandvärken - hurra!! Tillbringade större delen av söndagen på soffan, helt slut efter att inte ha sovit ordentligt på flera dar... Men det känns okay nu och jag håller tummarna.

Full fart på jobbet. Vi har äntligen fått orderlistorna på vår nya uniform - jobbkläderna - och nu jagar jag närmare 20 pers för att få deras storlekar så jag kan beställa så snart som möjligt. Och ungefär hälften av dom svarar "nja jag är oftast 10 på topparna fast är dom stretchiga så kanske jag klarar en 8 men det beror på... och så kanske en 12 på byxorna fast jag skulle behöva prova för ibland drar jag en 10 men om det är jeans så behöver jag nog en 12 ändå fast..." osv osv. JUST PICK ONE!! Suck.

Igår kväll ringde Chris och föreslog att vi skulle träffas. Han är en yrkesmusiker som jag hade en date med i april nån gång, sedan dess har han varit utomlands och spelat hela sommaren. Bl a i Berlin ett par månader, där han lärde känna Lemmy i Motörhead och var ute och festade med honom en hel del. Och den mannen kan festa, enligt Chris! Hans frukost består av ett par dricksglas bourbon och en cigg... Anyway, Chris kom över till Croydon och vi gick till en pub (drack Cola eftersom jag äter antibiotika, suck) och försökte komma ikapp med allt som hänt över sommaren. Han drar till Uddevalla på fredag, sen tror jag det var Moskva och sen Berlin igen. Låter slitigt! "Vi kanske kan ses igen när jag kommer hem i oktober?"

Han är himla trevlig men inte riktigt min typ, och dessutom så har jag mest Damon i tankarna ändå. Har inte pratat med D på några dar, han har några kompisar här över helgen. Har tid för alla utom stackars Helena, hulk snyft. Som tur är kommer Anna hit på fredag, och vi ska ha en riktig tjejweekend med shopping och snack. Ska bli jättekul!

Vill ni förresten se/höra Chris kan ni kolla hans hemsida genom att KLICKA HÄR

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart.

/Magnus