fredag, augusti 28, 2009

En alldeles vanlig dag




4 kommentarer:

Bantartant sa...

Jag tror inte alls att detta var en alldeles vanlig dag.

Återigen grattis och ni var så fanstastiskt fina!!!!

Lotta sa...

Hej Helena!
Oj, grattis!!! Jag googlade bara lite på bloggar och England, och så hamnade jag rakt in i ett fint bröllop!!
Din blogg är jättefin och jag tycker det är roligt att läsa om svenskar som "flyttat hemifrån" Extra kul att läsa om Devon som jag senast var i på språkresa i min ljuva ungdom. Dock har intrycken för alltid etsat sig kvar och jag skulle gärna återkomma och visa min dotter detta vackra landskap!

Grattis igen!!
Hälsningar Lotta i Helsingborg

Vivi sa...

Ohhh vad fina ni ar!! Grattis!!

Malin sa...

Fantastiskt roligt att se bilderna från ditt bröllop! De varmaste lyckönskningar vill jag skicka till er!
Kram
Malin Listén

PS. Själv har vi lite längre startsträcka, men vem vet, än har jag inte gett upp hoppet...