onsdag, november 28, 2007

Julfest

Fortfarande har jag inte lyckats ta mig längre än till soffan. Huvudvärk, snorig täppt näsa, kallsvettig, vimmelkantig och yr och med en hackig hosta som gått ner i bröstet var det bara att hålla sig hemma från jobbet för första gången sen jag började på Toko.

Och med min vanliga supertajming missade jag dessutom årets julparty, som gick av stapeln igår kväll. Har redan hört delar av skvallret, he he he, men jag är såååååå jäkla sur över att jag inte kunde gå. Oh well. Inget att göra åt.

Är för dålig för att göra nåt vettigt, så det blir mest att slöglo på Animal Planet eller gamla repriser av Frasier. Katten håller mig sällskap tills Andy kommer hem på kvällarna, och han har börjat väcka mig på morgnarna genom att ställa sig och knåda på mitt bröst och dregla av lycka rätt i ansiktet på mig. Katten alltså. Inte Andy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Höras? Är också hemma. /M