onsdag, juni 20, 2007

Jag är tillbaka!!

Nu trodde ni väl nästan att jag försvunnit för gott, eller...? Nädå, så lätt blir ni inte av med mig!

Jag har haft skitmycket att göra, och med Andy i huset är det fullt upp hela tiden. Nya jobbet tar mer tid än tidigare, men det var jag ju beredd på. Jag har haft personal som gått upp i rök, utvärderingar med butikschefer som inte vet hur man hanterar sin personal, bemanningskriser både högt och lågt, möten med ägarna, fixat jobbmobil, skrivit nyhetsbrev, lagt upp mailadresser, skällt och berömt och jag vet inte vad...

Sen har Pia varit här på besök för shopping och George Michael-konsert, Andy och jag har haft hans son här över en helg, vi har varit i Devon igen den här helgen eftersom Andys pappa fyller år, toaletten har behagat svämma över så vi fick ta hit vattenbolaget, och så har vi lyckats spräcka badkaret... hmm... badkaren i England är ofta av plast, och det här är ovanligt gammalt och bräckligt. En morgon när jag klev ur duschen så sa det bara "craaaaccck" och så var det kört. Så nu har vi tejpat ihop glappet med byggtejp och utför diverse akrobatiska duschövningar varje morgon medan vi väntar på att få ett nytt badkar. Fast lägenhetsägarinnan är lite småsnål så hon drar ut på det. Med lite tur dyker det upp på fredag. Kanske.

Främsta anledningen till att jag inte bloggat är annars att mitt trådlösa internet har levt rövare och vägrat släppa in mig på vissa sajter i flera veckor, bl a Blogger. Vi försökte med tre olika laptops - min gamla, min nya, och Andys. Nähänä. Sen gav fanskapet upp, mer eller mindre. Nu sitter jag och knagglar med mitt gamla trogna modem, men datorn är inte på så bra humör. Oh well. Nån gång ska jag väl ta itu med det.

Nedan följer lite bilder från de senaste veckorna. Håll tillgodo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch att vi aldrig sågs i London!

Kram på dig o glad midsommar