onsdag, juni 20, 2007

En helg med barn 1-3 juni


På lördagen drog vi till Brighton. Lite lagom underhållning sådär - strosa på Brighton Pier, spela spel i arkaderna, köpa crepes med chokladsås och munkar med hål, spana in folk som badar fast det egentligen är för kallt... här har L fått fatt i en kikare och spanar ut över havet.


Andy och L myser i solen efter en fika


Vet inte om jag tycker att den där klubban ser så himla frestande ut...


Sådan far, sådan son... jag var måttligt road, men grabbarna hade kul iallafall!


Söndagsmiddag med en tioåring... no comments :-) Helgen blev lyckad, och L protesterade när han skulle åka hem att han "inte varit hos mig länge nog". Där ser man! Inte trodde jag väl att jag skulle bli så populär som "styvmamma", he he he. Men med lite tålamod och sunt förnuft går det mesta vägen.


Inga kommentarer: