onsdag, januari 20, 2010

Rusningstrafik i Devon

3 kommentarer:

Therese - Mamma till Nellie sa...

Va häftigt att du vågat dig ut i världen :) det hade jag också velat någon gång i framtiden :) Kram!

Anonym sa...

Hej Helena

Jag har just hittat din personliga blogg och gillar den verkligen. Jag bor i Brighton sen 7 år och känner igen mig.

Jag arbetar för ett språkreseföretag som erbjuder språkkurser på ett antal platser i England, bland annat Torbay i Devon.

Jag undrar om ni vore intresserade av att ta emot en välskriven och informativ artikel om språkresor till er blogg? Denna artikel skulle vara specialskriven för din blogg och ämnar informera dina läsare om de möjligheter som finns till språkstudier här, som ett alternativ till språkstudier hemmavid, eller som ett tryggt sätt att först flytta till England. Artikeln länkar då till vår hemsida så att dina läsare kan läsa vidare på egen hand.

Vi skickar också gärna med bilder till artikeln.

Jag hoppas detta låter intressant för er?

Med vänliga hälsningar,
Johanna Samuelson

johanna@contentlobby.com

Anonym sa...

Hallååå? /M