torsdag, februari 02, 2006

Regionsmöte

Nu har jag varit i Guildford på tvådagars regionsmöte. Vilken lycka att få tillbringa två hela dagar med Nessa... blä. Fast min gamla assistant manager Tanya - som numera basar över Epsom under ett mammavik på 6 månader efter att Regent Street har stängt - var där och det var kul att ha lite tid tillsammans. Jag saknar henne, hon är schysst och hon var en stor hjälp för mig i Croydon. Just nu har jag ingen förutom en söndagstjej som är stark nog att sköta avdelningarna när jag är ledig eller borta.

Iallafall är det kul att umgås lite med de andra concessioncheferna i regionen, känns mer som man tillhör ett större sammanhang om ni förstår vad jag menar. Vi fick produktutbildning, trendinfo, personlighetstest (ifall ni undrar så är jag en Gul Slutförare) och lite annat smått och gott.

Idag har jag varit ledig, och roat mig med så intressanta och spännande saker som att betala bilskatten och försöka köpa rätt sorts dammsugarpåsar. Det ljuva livet i London, ha ha ha! Och imorrn kommer äntligen Andy hem igen, ska bli skönt. Vi har pratats vid på telefon ett par tre gånger under resan, men jag har saknat honom...

Inga kommentarer: