tisdag, november 15, 2005

Zappas blogg

Nu har jag äntligen en veckas semester! Mmmmmmmmm... Inget planerat, ska bara ta det lugnt. Måste in på jobbet på torsdag för att sköta ett förhör - en av "mina" Mexxtjejer har blivit avstängd efter att ha utfört några väldigt mysko kreditkortstransaktioner. Vet inte om hon har varit oärlig eller bara extremt korkad. Kan hända att hon förlorar jobbet på grund av detta, så det är lite känsligt.

Till helgen ser det ut som att vi ska till Nottingham och kolla Southend när dom spelar fotboll igen. Jag är väl inte galen i fotboll direkt, men det är ju kul att se lite mer av England.

Det knallar på med Andy. Känns som att han har tonat ner "veta bäst" attityden lite - eller också är det jag som lärt mig att bita tillbaks! :-) Vi ses varannan dag eller så, ibland kommer han hit till Croydon, ibland åker jag in till Kensington. Vi går ut och käkar (mannen ifråga lagar inte mat!), dricker öl med kompisarna, går på pub quizzes och sånt. Det är trevligt att ha nån som drar med mig ut lite mer, har en tendens att hamna i tv-soffan annars...

Min kompis Per (alias Zappa) har startat en egen blogg, Per-Torsten goes south , den är alldeles ny så inte mycket skrivet än. Men håll ögonen på den, han åker snart till Syd-Amerika på fyra månader, och det kan bli en väldigt intressant reseberättelse!

Inga kommentarer: