lördag, februari 11, 2012

Solig lördag

Idag har det varit soligt och några fjuttiga plusgrader. Jag njuter i fulla drag! Vi hade en skön lat lördagsmorgon och "tittade ifatt" på Criminal Minds som vi fick spela in igår kväll eftersom Andy slocknade redan kvart i åtta på kvällen. Vi masade oss sedan över till svärisarna för en mugg te (det blev två till slut) och för att inspektera och beundra svärfars nya mobiltelefon, som han fick igår efter en uppgradering.

På eftermiddan åkte vi ner till Westward Ho! och tog en promenad på stranden tillsammans med alla andra som letat sig ut med vinterbleka ansikten. Jag plockade också några fina stenar, som jag ska använda i mina produktfotografier för att göra dem lite mer "konstnärliga". Efter denna enorma ansträngning var vi givetvis tvungna att ta en mugg te till... och lite cheesy chips åt Andy... och bacon och ägg åt mig förstås... på världens bästa sylta Sunshine Café.



Nu sitter vi hemma i soffan och myser en stund med - ja just det - en mugg te. Jag är nog mer engelsk än svensk nuförtiden... Fancy a cuppa?

Inga kommentarer: