måndag, november 10, 2008

Våra kära ägare har fiffigt nog hittat på att vi ska öppna 4 temporära butiker över jul - och de ska alla öppnas inom de närmsta två veckorna...

Så imorse la jag in en jobbannons på en website för platssökande i Londonregionen. Inget märkvärdigt, bara ett tillfälligt deltidsjobb i butik över jul, för att se om jag fick några intresserade på kroken.

I skrivande stund har jag fått in 101 ansökningar. På drygt 6 timmar. Så om ni undrar ifall vi har en ekonomisk depression här, så är svaret ja.

Sorry, make that 103. And counting.

Nu är bara frågan - ska jag välja arkitekten, civilingenjören eller läraren?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit va många ansökningar på bara så kort tid. Att ni ska hinna gå igenom dom är ju också en bedrift.

Helena sa...

Hmmm, ja i skrivande stund har jag fått 248 ansökningar. Har intervjuat ett halvdussin, och ska träffa några till på onsdag *suck*