onsdag, februari 22, 2006

Det var det, det

Igår kväll kom Andy över som vanligt, vi skulle gå på pub quiz på min lokala pub. Kommer in, ställer ifrån sig väskan, hasplar ur sig "Du jag har lite dåliga nyheter" "Jaha...?" "Tycker inte vi ska fortsätta att vara tillsammans..."

Öööhhh... jaha...? Mr Finkänslig 2006. Fick inte ur honom så mycket mer än att han "inte kunde se oss gifta/ bo ihop inom den närmaste framtiden". So what?? Har jag påstått att vi skulle det?

Känner mig lite tom just nu. Visserligen hade jag ju själv mina tvivel av och till, men det övergick i en slags trivselkänsla att vi faktiskt hade det förbaskat bra ihop. Men, har karln panik för att binda sig så har han. Det är klart, att vara 42 och längsta förhållandet varade i 10 månader säger väl en del... *suck*

Det värsta är att han hade mage att komma med den här kallduschen TVÅ dagar efter att vi bokat resa hem till Sverige, hyrbil och besök hos Anna i Uppsala mm. Jäkligt bra tajming. Jag försöker väl komma som planerat, men det känns inget vidare just nu... Fötterna gör ont (men det är på bättringsvägen iallafall), regionschefen är supernazist och vill sparka alla (typ), kallt och blött och jädrigt är det. Fast vi har inte snökaos så det kanske man ska vara tacksam för.

Inga kommentarer: