fredag, september 16, 2005

Om skratt förlänger livet kommer jag att bli 107

Igår var jag på stand-up comedy-klubb, görkul! Man ser det ju ofta på tv här, men det här var första gången jag såg en live show. Jag och Andy och hans kompis Mark gick på nudelbar och sen drack vi en massa öl på Comedy Café där vi såg 5 olika killar uppträda, och det var verkligen kanon... Skrattade så mascaran rann. Jag skulle tro att jag inte hade uppskattat det lika mycket om jag precis flyttat hit - man behöver nog förstå sig på det engelska kynnet och kulturen för att haja alla skämt...

Mark jobbar förresten med att installera högtalarsystem mm i snobbiga människors hus... just nu håller han på med en lägenhet i centrala London med utsikt över Buckingham Palace som nån tät doktor har köpt åt sin dotter. Pris? 3,8 miljoner pund, dvs ca 52,5 miljoner kronor...

Inga kommentarer: